Lepsza obsługa klienta w urzędzie tuchowskim



W tuchowskim ratuszu utworzono Biuro Obsługi Klienta oraz poprawiono warunki lokalowe kasy urzędu. Wszystko to stało się możliwe dzięki przeprowadzonemu tam remontowi.


Powstanie BOK oraz zmiany w kasie są kolejnymi usprawnieniami w obsłudze mieszkańców, ułatwiające dostęp mieszkańcom, w tym także osobom niepełnosprawnym. Biura zostały specjalnie w tym celu usytuowane na parterze ratusza. Biuro Obsługi Klienta pełni obecnie rolę dziennika podawczego, informacyjną i można tu załatwić większość spraw urzędowych. Do dyspozycji klientów urzędu jest miejsce, w którym można wypełniać niezbędne formularze i wnioski.
Odsłon artykułów:
17383836

Odwiedza nas 160 gości oraz 0 użytkowników.

Top
W tej witrynie używane są cookies. Możesz je wyłączyć, ale strony mogą nie działać poprawnie. Więcej informacji…