Informacja prasowa portalu Ryglice-okolice.pl

Przypominamy, że na dzień dzisiejszy "Ryglice i okolice" nie zamieszcza reklam płatnych. Można za to skorzystać z darmowych ogłoszeń, wymiany linkami, reklamowania wydarzeń w ramach reklamy zwrotnej (wzajemnej).
 
Z darmowych ogłoszeń i reklamowania wydarzeń w ramach Patronatu medialnego skorzystało do tej pory wiele firm, organizacji, osób, instytucji. Informujemy także, że każda organizacja pożytku publicznego, instytucja publiczna może darmowo reklamować swoje działania według zasad przedstawionych w patronacie medialnym lub po uzgodnieniu z radakcją serwisu "Ryglice i okolice".
 
Komentarz:
 
Ciekawe, że praktycznie wszystkie urzędy np. gmin nie chcą reklamować się na naszym portalu- były nawet skierowane takie pytania w formie pisemnej bądź ustnej. Twierdzą, że zobowiązują je do tego umowy zawarte z innymi środkami przekazu. (Zdarza się jednak, że w tych tzw. "ważnych" mediach nie wiele np. pisze się o wydarzeniach, które zobowiązały się reklamować).
Szkoda, że tak to wygląda na dzień dzisiejszy, bo Ryglice-okolice.pl jako akcja społeczna, oferuje darmową reklamę wydarzeń i promocję w regionie. Szkoda, że brakuje bardziej szczegółowego przekazu informacji dla licznych odwiedzających portal.
My i tak piszemy, choćby zdawkowo o tych wydarzeniach i mamy dzięki temu wielką oglądalność. Oto statystyka oglądalności portalu minionego tygodnia:
2353 różnych IP komputerów (często więcej jednostek- ponieważ jedna sieć domowa, czy w firmie = jedno IP),
6455 odsłon stron portalu
31462 kliknięć wewnątrz stron portalu
 
Za to bardzo chętnie reklamują się w portalu Ryglice-okolice.pl np. znani artyści - jak zostali przedstawieni w:
"Okolicy Gwiazd".
 
Reklamują się także organizacje, firmy:
Patronowaliśmy wydarzeniom
 
Były ostatnio nawet dwa takie przypadki, że organizacje pożytku publicznego z regionu zechciały promować na portalu swoje wydarzenie, niestety, gdy okazało się, że organizatorem były w obydwu przypadkach urzędy, i wówczas organizacje zrezygnowały z reklamowania.
Paradoksem jest, że instytucje publiczne nie podejmują współpracy w sytuacji działań społecznych, niekomercyjnych a czynią to, gdy w grę wchodzą media komercyjne. Być może jest to głębszy problem ogólnopolski...
Odsłon artykułów:
17382087

Odwiedza nas 315 gości oraz 0 użytkowników.

Top
W tej witrynie używane są cookies. Możesz je wyłączyć, ale strony mogą nie działać poprawnie. Więcej informacji…